Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Główny
(38)
Forma i typ
Książki
(33)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Druki ulotne
(4)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(19)
wypożyczone
(3)
Placówka
Oddział dla Dzieci "Tajemniczy Ogród"
(1)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(12)
Filia nr 7
(4)
Filia nr 3
(2)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 12
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(28)
Czytelnia Regionalna
(4)
Autor
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Chabiera Aleksandra
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dajewska Marta
(1)
DeMarco Tom
(1)
Domagała Joanna (ekonomia)
(1)
Drejerska Nina
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fischer Iwona
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawrońska-Baran Andrzela
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Godawa Joanna
(1)
Golonko Magdalena
(1)
Gordon Mike (1948- )
(1)
Gorell Ro
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gołasa Piotr
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gromada Arkadiusz
(1)
Grzega Urszula
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Górecka Aleksandra Katarzyna
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jarzębiński Marek
(1)
Jaskowska Bożena
(1)
Jones Gillian
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kacperska Elżbieta (ekonomia)
(1)
Kamińska Joanna (bibliotekoznawca)
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Klepacki Bogdan (1953- )
(1)
Kordela Dominika
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozioł Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Krejca-Pawski Izabela
(1)
Krywan Tomasz
(1)
Król Tomasz
(1)
Kusio Tomasz
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Lamri Jérémy
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Liżewski Sławomir
(1)
Lorber Robert
(1)
Maciejczak Mariusz
(1)
Maciąg Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Makieła Zbigniew
(1)
Mason Paul (1960- )
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Michalski Konrad (ekonomia)
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Milewska Mariola
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Mituś Ambroży (1975-)
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mędrala Małgorzata
(1)
Mężyk Anna
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nowak Paweł Fryderyk (1977- )
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ostapowicz Ewa
(1)
Panas Sebastian
(1)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(1)
Pawłowski Maciej (ekonomia)
(1)
Perkowska Aleksandra (logistyka)
(1)
Perłakowska Ewa
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Przybysz Janina
(1)
Przygodzki Zbigniew
(1)
Rokicki Tomasz (ekonomia)
(1)
Roman Monika
(1)
Rotkiewicz Marek
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Siuta-Tokarska Barbara
(1)
Skaldawski Bartosz
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Stuss Magdalena Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Animatorzy rekreacji
(1)
Architekci
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dzieci
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Nauczyciele
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(9)
Przedsiębiorstwo
(5)
Kadry
(4)
Marketing
(4)
Marketing terytorialny
(3)
Decyzje
(2)
Innowacje
(2)
Jakość usług
(2)
Komunikacja internetowa
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Logistyka
(2)
Media społecznościowe
(2)
Reklama
(2)
Rozwój gospodarczy
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego (Poznań)
(1)
Biblioteka Wyższej Szkoły Bankowej (Poznań)
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biblioteki ekonomiczne
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Coaching
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
Ekonomia
(1)
Event marketing
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finansowanie
(1)
Gminy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Impreza sportowa
(1)
Instytucje kultury
(1)
Internet
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał kulturowy
(1)
Kapitał obcy przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunikowanie się
(1)
Kształtowanie środowiska
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura umysłowa
(1)
Logistyka miejska
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing turystyczny
(1)
Marketing wartości
(1)
Menedżerowie
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona zabytków
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Polityka transportowa
(1)
Postęp
(1)
Praca biurowa
(1)
Prawo
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produktywność (ekonomia)
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość akademicka
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia pracy
(1)
Public relations
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Sukces
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Transport pasażerski
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości (Poznań)
(1)
Zabytki kultury
(1)
Zachowania prozdrowotne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kulturą
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zgromadzenia i imprezy masowe
(1)
Źródła informacji
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Powiat inowrocławski (woj. kujawsko-pomorskie)
(2)
Województwo kujawsko-pomorskie (1999- )
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Opracowanie
(9)
Podręcznik
(6)
Materiały pomocnicze
(4)
Projekty aktów prawnych
(3)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Encyklopedia
(1)
Uchwała
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(3899)
Kultura i sztuka
(872)
Literaturoznawstwo
(826)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(534)
Edukacja i pedagogika
(530)
Zarządzanie i marketing
(38)
Socjologia i społeczeństwo
(493)
Podróże i turystyka
(450)
Religia i duchowość
(444)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(370)
Medycyna i zdrowie
(332)
Geografia i nauki o Ziemi
(314)
Psychologia
(234)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(232)
Biologia
(229)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(196)
Etnologia i antropologia kulturowa
(187)
Kultura fizyczna i sport
(166)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(164)
Filozofia i etyka
(152)
Archeologia
(115)
Językoznawstwo
(99)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(95)
Kulinaria
(91)
Hobby i czas wolny
(86)
Rolnictwo i leśnictwo
(81)
Rozwój osobisty
(81)
Ochrona środowiska
(61)
Nauka i badania
(60)
Architektura i budownictwo
(56)
Media i komunikacja społeczna
(53)
Fizyka i astronomia
(46)
Styl życia, moda i uroda
(44)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(35)
Inżynieria i technika
(27)
Informatyka i technologie informacyjne
(26)
Praca, kariera, pieniądze
(24)
Transport i logistyka
(24)
Matematyka
(12)
Dom i ogród
(10)
Chemia
(9)
++ Historia
(1)
++ Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Dermatologia
(1)
Etnografia i antropologia
(1)
Film polski
(1)
Fizyka
(1)
Medycyna
(1)
Medycyna naturalna i niekonwencjonalna
(1)
Nagranie w formacie ADAISY
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Socjologia i społęczeństwo
(1)
Styl życia, moda, uroda
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych : na żywo i online / Przemysław Kutnyj. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 197 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Czy wystąpienia publiczne mogą być pomocne w dotarciu do prawdy o sobie i swojej autentyczności? Przemysław Kutnyj, autor książki Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych, udowadnia, że tak, jeśli tylko zadbamy o dobrą komunikację. Dobrą, to znaczy taką, która uwzględnia ideały klasycznej retoryki: prawdę i uczciwość. Autor pokazuje, że przemowy publiczne to rzemiosło, które może opanować każdy.Książka ma charakter kompendium, które kompleksowo, krok po kroku pomoże przygotować wystąpienie publiczne. Przemysław Kutnyj porusza kwestie językowe, stylistyczne, jak również te dotyczące stresu na poziomie profesjonalnego treningu mentalnego. Omawia także zagadnienia związane z mową ciała i emisją głosu. Ze wskazówek zawartych w poszczególnych rozdziałach skorzystają wszyscy ci, którzy na co dzień borykają się z trudnościami w przygotowaniu i wygłoszeniu prezentacji tak, aby była ona naturalna i przystępna.Książka prezentuje rzetelną wiedzę oraz techniki przydatne w rozwijaniu umiejętności mówcy. Zawiera ciekawe studia przypadków, ćwiczenia, wiele inspiracji oraz obszerną część poświęconą storytellingowi.Publikacja jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcieliby przemawiać publicznie, również w formie webinarów czy w innych formach prezentacji w internecie. To tytuł dla tych, którzy pragną udoskonalić swój warsztat mówcy o konkretne narzędzia i szukają sposobu, by jasno wyrażać myśli i skuteczniej osiągać cele zawodowe oraz prywatne z poszanowaniem innych ludzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Les compétences du 21e siécle.
Autor w ciekawy sposób prezentuje pełną złożoność zjawisk, które obecnie zachodzą w coraz bardziej zautomatyzowanym świecie biznesu: zmian gospodarczych, technologicznych i społecznych, oraz podpowiada, jakie działania można podjąć, aby za tymi zmianami nadążyć i odnaleźć się w nieustannie ewoluującej rzeczywistości. Kluczową rolę Jérémy Lamri przypisuje kształtowaniu nowych kompetencji. Umiejętności, które gwarantują sukces zawodowy w XXI w., różnią się znacznie od tych, które były pożądane jeszcze niedawno. Podczas gdy profesjonaliści XX w. stosowali tzw. kompetencje rutynowe, ostatnie dwie dekady pokazały, że wzrosło zapotrzebowanie na umiejętności interakcji i analizy. Pracodawcy cenią obecnie osoby potrafiące się uczyć i adaptować do nowych ról w organizacji, kreatywne i wykazujące inicjatywę. W obliczu szybkości i różnorodności informacji, aby osiągać ponadprzeciętne rezultaty, powinniśmy nauczyć się efektywnej komunikacji oraz sprawnej pracy zespołowej. Autor nakreśla kierunek działania, który ułatwi zarówno pracownikom, jak i pracodawcom sprostać wyzwaniom XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: wszystko o zarządzaniu swoimi pieniędzmi.
Książka stworzona z myślą o młodych czytelnikach, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie finansów. Humorystyczny poradnik podpowiada między innymi, jak oszacować swoje wydatki, ułożyć i zrealizować plan finansowy, oszczędzać i zarządzać oszczędnościami, umiejętnie unikać pułapek kredytowych czy założyć konto bankowe. Wszystkie pojęcia i zagadnienia opisano tu zrozumiałym językiem i poparto przykładami z życia nastolatka. Zdobytą wiedzę czytelnik może usystematyzować i sprawdzić, dzięki zawartym w książce quizom. Po tej lekturze, każdy młody człowiek będzie umiał realnie ocenić i poprawić własną sytuację finansową, i to bez wyciągania pieniędzy z portfela rodziców!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja prezentuje skuteczne narzędzia prowadzenia miejskiej polityki transportowej - takiej, której celem jest maksymalna funkcjonalność miast i wymogi ekologii, a także zrównoważony rozwój i wytyczne UE. Pozycja skierwana do słuchaczy studiów inżynierskich i ekonomicznych na kierunkach związanych z logistyką i transportem oraz zarządzaniem przestrzenią miejską, studentów studiów podyplomowych w wymienionym obszarze, ale również do planistów, samorządowców, administracji publicznej, urbanistów i firm consultingowych świadczących usługi w branży TSL.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [Kaucja] (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [Magazyn] (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2018. - 147 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 796/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedza, umiejętności, zdolności, zdrowie, motywacja i wyznawane wartości przez osoby świadczące pracę decydują o ich zatrudnialności, stanowią źródło konkurencyjności organizacji oraz pomyślności regionów i krajów. Upowszechnianie się tego faktu w świadomości społecznej prowadzi do wzrostu profesjonalizmu w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, które ewoluuje od rutynowego administrowania w kierunku zrównoważonego zarządzania, integrującego - w strategiach i metodach rozwiązywania kwestii HR - aspekty ekonomiczne, społeczne i ekologiczne. Zarządzanie zasobami ludzkimi, jako dziedzina badań oraz wdrożeń praktycznych rozwiązań dotyczących funkcjonowania ludzi w organizacji i na rynku pracy, jest związane z wieloma wyzwaniami, które determinują jego obecny i przyszły rozwój. Zaliczyć do nich należy zmiany technologiczne, które zmieniają charakter pracy oraz polityki i praktyki HR, czyniąc je coraz bardziej sieciowymi, zdalnymi i wirtualnymi. Zmiany demograficzne, generacyjne, w połączeniu z rosnącą mobilnością na rynkach pracy, to kolejne wyzwanie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, które wiąże się z rosnącą różnorodnością. Należy też pamiętać o presji płynącej z rynków pracy na wzrost efektywności pracy, optymalizację kosztów i innowacyjność usług HR. Zasygnalizowane powyżej kwestie stanowią przedmiot rozważań w książce, w której autor przedstawia problematykę zarządzania zasobami ludzkimi całościowo, łącząc jego teoretyczne i praktyczne aspekty oraz podkreślając znaczenie kontekstu w rozwijaniu teorii i doskonaleniu praktyki w tej dziedzinie zarządzania. Książka jest przeznaczona dla: osób prowadzących badania w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, studentów ekonomii, zarządzania, socjologii na wyższych uczelniach różnych typów, słuchaczy w szkołach zarządzania, uczestników kursów dla menedżerów, kadry zarządzającej, pracowników i innych praktyków HR. [p.w.e].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich = Contributions and Materials / Polish Librarians Association ; 39)
Tyt. równol. : Marketing plan for the center of scientific information by the Ponan [!] Scholl of Banking.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (2 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
W czasach, gdy czytelnictwo w Polsce według szerokich badań socjologicznych, jest bardzo niskie, trudno mówić o satysfakcjonującym rozwoju intelektualnym poszczególnych grup społecznych. Rozwijający się w bardzo szybkim tempie powszechny dostęp do internetu, niezliczone ilości informacji na dowolny temat, dostępne nawet w niewielkich urządzeniach mobilnych stwarza najczęściej ludziom pozory posiadania wiedzy i umiejętności.
Biblioteki, w odróżnieniu od wspomnianych mediów, oferują zdecydowanie większe zasoby wiedzy uporządkowanej, kompletnej i kompetentnej, dostępnej na trwałych nośnikach (księgozbiory, fonoteki, filmoteki itp.). Biblioteki zawsze były trwałym źródłem postępu społecznego, organizatorem życia intelektualnego wielu środowisk. W Polsce na przestrzeni wieków biblioteki były narodowym kapitałem kulturotwórczym, nośnikiem polskości, gwarantem wysokiej jakości wiedzy.
Opracowanie, poza teoretycznym wprowadzeniem dotyczącym form, typologii kapitału, zarządzaniem nim, poświęcone jest problemom funkcjonowania kapitału społecznego bibliotek, jego roli w podnoszeniu jakości życia, przeciwdziałania wykluczeniom społecznym, kształtowaniu postaw obywatelskich, pobudzaniu aktywności społecznej, budowaniu tożsamości lokalnej i regionalnej. Ostatni rozdział poświęcony jest badaniom kapitału społecznego bibliotek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didacticts, Practice ; 187)
Książka stanowi próbę uporządkowania problematyki zarządzania i marketingu w bibliotrekach pod względem terminologicznym. Adresowany jest do kierowników, pracowników bibliotek, kadry naukowej oraz studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram - to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes - jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis. Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc. Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. DŻS (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. DŻS (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. DŻS (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. DŻS (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej