Marketing społecznościowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Główny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Czytelnia dla Dorosłych
(3)
Autor
Kerpen Dave
(1)
Machnik Marcin
(1)
Miotk Anna
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kobieta
(2130)
Rodzina
(1096)
Tajemnica
(903)
Miłość
(875)
Przyjaźń
(833)
Marketing społecznościowy
(-)
Relacje międzyludzkie
(817)
Polska
(651)
II wojna światowa (1939-1945)
(638)
Śledztwo i dochodzenie
(634)
Historia
(624)
Zabójstwo
(608)
Pisarze polscy
(586)
Policjanci
(453)
Dzieci
(437)
Wojsko
(434)
Sekrety rodzinne
(433)
Zwierzęta
(422)
Żydzi
(418)
Małżeństwo
(415)
Magia
(401)
Życie codzienne
(384)
Relacja romantyczna
(372)
Filozofia
(365)
Nastolatki
(360)
Język polski
(357)
Trudne sytuacje życiowe
(356)
Rodzeństwo
(346)
Osoby zaginione
(341)
Uczucia
(332)
Polacy za granicą
(311)
Wybory życiowe
(302)
Dziennikarze
(289)
Władcy
(268)
Arystokracja
(265)
Boże Narodzenie
(263)
Matki i córki
(263)
Przestępczość zorganizowana
(260)
Sztuka
(257)
Politycy
(255)
Kultura
(252)
Wojna 1939-1945 r.
(252)
Park Solankowy (Inowrocław)
(250)
Uprowadzenie
(239)
Aktorzy polscy
(231)
Dziewczęta
(229)
Psy
(212)
Polacy
(210)
Seryjni zabójcy
(208)
Duchowieństwo katolickie
(207)
Uczniowie
(207)
Polityka
(206)
Lekarze
(203)
Teatr polski
(197)
Zemsta
(196)
Mężczyzna
(187)
Szlachta
(186)
Wychowanie w rodzinie
(181)
Rody
(180)
Wojna
(179)
Pisarze
(178)
Podróże
(172)
Poszukiwania zaginionych
(172)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(170)
Poeci polscy
(170)
Ludzie a zwierzęta
(168)
Wsie
(162)
Prywatni detektywi
(161)
PRL
(160)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(159)
Zabójstwo seryjne
(158)
Koty
(157)
Powstanie warszawskie (1944)
(156)
Słownik polski
(154)
Dziecko
(151)
Nauka
(148)
Ojcowie i córki
(148)
Matematyka
(144)
Śmierć
(142)
Demony
(141)
Chłopcy
(138)
Gry i zabawy umysłowe
(138)
Psychologia
(138)
Holokaust
(136)
Przyroda
(136)
Ruch oporu
(136)
Młodzież
(135)
Polityka międzynarodowa
(135)
Pamiętniki polskie
(133)
Samorealizacja
(133)
Kucharstwo
(131)
Samotność
(130)
Fizyka
(129)
Napoleon I (cesarz Francuzów ; 1769-1821)
(129)
Szczęście
(129)
Zakochanie
(129)
Spisek
(127)
Ludzie bogaci
(126)
Dziadkowie i wnuki
(124)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(124)
Religia
(122)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram - to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes - jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis. Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc. Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej