Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Główny
(38)
Forma i typ
Książki
(33)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Druki ulotne
(4)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(19)
wypożyczone
(3)
Placówka
Oddział dla Dzieci "Tajemniczy Ogród"
(1)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(12)
Filia nr 7
(4)
Filia nr 3
(2)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 12
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(28)
Czytelnia Regionalna
(4)
Autor
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Chabiera Aleksandra
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dajewska Marta
(1)
DeMarco Tom
(1)
Domagała Joanna (ekonomia)
(1)
Drejerska Nina
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fischer Iwona
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawrońska-Baran Andrzela
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Godawa Joanna
(1)
Golonko Magdalena
(1)
Gordon Mike (1948- )
(1)
Gorell Ro
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gołasa Piotr
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gromada Arkadiusz
(1)
Grzega Urszula
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Górecka Aleksandra Katarzyna
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jarzębiński Marek
(1)
Jaskowska Bożena
(1)
Jones Gillian
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kacperska Elżbieta (ekonomia)
(1)
Kamińska Joanna (bibliotekoznawca)
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Klepacki Bogdan (1953- )
(1)
Kordela Dominika
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozioł Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Krejca-Pawski Izabela
(1)
Krywan Tomasz
(1)
Król Tomasz
(1)
Kusio Tomasz
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Lamri Jérémy
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Liżewski Sławomir
(1)
Lorber Robert
(1)
Maciejczak Mariusz
(1)
Maciąg Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Makieła Zbigniew
(1)
Mason Paul (1960- )
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Michalski Konrad (ekonomia)
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Milewska Mariola
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Mituś Ambroży (1975-)
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mędrala Małgorzata
(1)
Mężyk Anna
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nowak Paweł Fryderyk (1977- )
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ostapowicz Ewa
(1)
Panas Sebastian
(1)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(1)
Pawłowski Maciej (ekonomia)
(1)
Perkowska Aleksandra (logistyka)
(1)
Perłakowska Ewa
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Przybysz Janina
(1)
Przygodzki Zbigniew
(1)
Rokicki Tomasz (ekonomia)
(1)
Roman Monika
(1)
Rotkiewicz Marek
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Siuta-Tokarska Barbara
(1)
Skaldawski Bartosz
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Stuss Magdalena Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Animatorzy rekreacji
(1)
Architekci
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dzieci
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Nauczyciele
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Szkoły średnie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(9)
Przedsiębiorstwo
(5)
Kadry
(4)
Marketing
(4)
Marketing terytorialny
(3)
Decyzje
(2)
Innowacje
(2)
Jakość usług
(2)
Komunikacja internetowa
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Logistyka
(2)
Media społecznościowe
(2)
Reklama
(2)
Rozwój gospodarczy
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego (Poznań)
(1)
Biblioteka Wyższej Szkoły Bankowej (Poznań)
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biblioteki ekonomiczne
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Coaching
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
Ekonomia
(1)
Event marketing
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finansowanie
(1)
Gminy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Impreza sportowa
(1)
Instytucje kultury
(1)
Internet
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał kulturowy
(1)
Kapitał obcy przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunikowanie się
(1)
Kształtowanie środowiska
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura umysłowa
(1)
Logistyka miejska
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing turystyczny
(1)
Marketing wartości
(1)
Menedżerowie
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona zabytków
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Polityka transportowa
(1)
Postęp
(1)
Praca biurowa
(1)
Prawo
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produktywność (ekonomia)
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość akademicka
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia pracy
(1)
Public relations
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Sukces
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Transport pasażerski
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości (Poznań)
(1)
Zabytki kultury
(1)
Zachowania prozdrowotne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kulturą
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zgromadzenia i imprezy masowe
(1)
Źródła informacji
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Powiat inowrocławski (woj. kujawsko-pomorskie)
(2)
Województwo kujawsko-pomorskie (1999- )
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Opracowanie
(9)
Podręcznik
(6)
Materiały pomocnicze
(4)
Projekty aktów prawnych
(3)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Encyklopedia
(1)
Uchwała
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(3898)
Kultura i sztuka
(872)
Literaturoznawstwo
(826)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(534)
Edukacja i pedagogika
(530)
Zarządzanie i marketing
(38)
Socjologia i społeczeństwo
(493)
Podróże i turystyka
(450)
Religia i duchowość
(444)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(370)
Medycyna i zdrowie
(332)
Geografia i nauki o Ziemi
(314)
Psychologia
(234)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(232)
Biologia
(229)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(196)
Etnologia i antropologia kulturowa
(187)
Kultura fizyczna i sport
(166)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(163)
Filozofia i etyka
(152)
Archeologia
(115)
Językoznawstwo
(99)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(95)
Kulinaria
(91)
Hobby i czas wolny
(86)
Rolnictwo i leśnictwo
(81)
Rozwój osobisty
(81)
Ochrona środowiska
(61)
Nauka i badania
(60)
Architektura i budownictwo
(56)
Media i komunikacja społeczna
(53)
Fizyka i astronomia
(46)
Styl życia, moda i uroda
(44)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(35)
Inżynieria i technika
(27)
Informatyka i technologie informacyjne
(26)
Praca, kariera, pieniądze
(24)
Transport i logistyka
(24)
Matematyka
(12)
Dom i ogród
(10)
Chemia
(9)
++ Historia
(1)
++ Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Dermatologia
(1)
Etnografia i antropologia
(1)
Film polski
(1)
Fizyka
(1)
Medycyna
(1)
Medycyna naturalna i niekonwencjonalna
(1)
Nagranie w formacie ADAISY
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Socjologia i społęczeństwo
(1)
Styl życia, moda, uroda
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym. Dla tych, którzy chcą praktycznie zweryfikować swoją znajomość tematyki dotyczącej reklamy, zostały przygotowane przez autorów testy oraz zadania do samodzielnej realizacji. Można je znaleźć na stronie wydawnictwa w materiałach dodatkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 36 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
"Jednominutowy Menedżer" odniósł jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów w historii. Tytuł ten osiągnął wielką popularność nie tylko w kręgach związanych z wielkimi korporacjami, ale również wśród właścicieli małych film, przedstawicieli handlowych, gospodyń domowych i nauczycieli. Został doceniony przez reprezentantów zarządów wielu firm znajdujących się na liście Fortune 500, którzy często określali go jako lekturę obowiązkową. To kolejny etap prostego i wyjątkowo skutecznego programu mającego niebagatelny wpływ na kształt nowoczesnego biznesu. Skorzystaj z tej unikalnej wiedzy już dzisiaj! Poznaj praktyczne tajniki jednominutowego zarządzania organizacją. / Czyta Janusz German
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 35 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider Alfa / Leszek Czarnecki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018. - 246, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Znakomity powrót autora bestsellerowego „Biznes po prostu”Leszek Czarnecki ukończył Politechnikę Wrocławską z tytułem magistra inżyniera oraz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, uzyskując tytuł doktora ekonomii. Jest również absolwentem Harvard Business School. Należy do najbardziej kreatywnych polskich przedsiębiorców, jako pierwszy wprowadzał na polski rynek nowoczesne rozwiązania finansowe. Działalność biznesową rozpoczął w latach osiemdziesiątych, zakładając Przedsiębiorstwo Hydrotechniki i Inżynierii TAN. Od ponad dwudziestu lat działa w sektorze finansowym. Jest twórcą ponad 20 start-upów, z których wiele zostało liderami branży, i założycielem Europejskiego Funduszu Leasingowego, Getin Noble Banku, Idea Banku, Towarzystwa Ubezpieczeniowego „Europa”, a także spółki deweloperskiej LC Corp. Osiem utworzonych przez niego spółek debiutowało na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie lub w Londynie. Leszek Czarnecki był wielokrotnie nagradzany przez rozmaite organizacje biznesowe oraz największe polskie i zagraniczne media. Jest autorem pięciu książek o tematyce biznesowej. Od lat związany z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, prowadzi również wykłady na wielu uczelniach zagranicznych.Lider alfa to najnowsza książka jednego z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców i praktyków biznesu. Autor skupia się w niej na kwestii przywództwa i cech, jakie determinują prawdziwych liderów. Czy przywództwa można się nauczyć, a może rodzimy się z tą umiejętnością? Czy liderem może zostać każdy, czy jedynie wybrani? Jak uwarunkowania biologiczne i inteligencja emocjonalna determinują zdolności przywódcze? Jak prawdziwi liderzy zmieniają oblicze biznesu i otaczającego nas świata? Są to zagadnienia, które od dawna fascynują najwybitniejszych praktyków biznesu. Lider alfa to nie tylko praca teoretyczna, lecz przede wszystkim studium przypadków ukazujące wielość i rozmaitość form i typów przywództwa. Od spektakularnych sukcesów wybitnych liderów po tragiczne w skutkach decyzje osób, które nigdy nie powinny występować w tej roli - praca ta skupia się na analizie praktycznych aspektów przywództwa. Oprócz najsłynniejszych historii znanych ze światowego biznesu, np. sukcesów założycieli takich firm, jak Ikea, Apple czy Lego, książka zawiera wiele innych przykładów oraz przemyślenia autora bazujące na jego ponaddwudziestoletnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy. Publikacja ta to zrównoważona kompozycja teorii i praktyki biznesowej przedstawiona w przejrzysty i zrozumiały sposób. To studium przywództwa na miarę XXI wieku! [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658, 658 [Magazyn] (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65/69 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Publikacja omawia takie tematy jak: zasady powołania, odwoływania i wynagradzania dyrektora instytucji kultury, kompetencje, zadania i obowiązki dyrektora w różnych obszarach prawnych (m.in. zamówienia publiczne, prawo autorskie, ochrona danych osobowych itd.), kwalifikacje zawodowe pracowników instytucji kultury (ze szczególnym opisem pracowników bibliotek), zasady wynagradzania pracowników instytucji kultury, czas pracy pracowników instytucji kultury, zasady gospodarki finansowej w instytucji kultury (prawa i obowiązku dyrektora wynikające z przepisów dotyczących rachunkowości, planowanie finansowe, podatki), pozyskiwanie środków finansowych (krajowych i zagranicznych) na funkcjonowanie instytucji kultury, współpraca instytucji kultury z innymi podmiotami, tworzenie oferty programowej, odpowiedzialność związaną z zarządzaniem instytucją kultury, prawa autorskie i prawa pokrewne w instytucjach kultury. Vademecum zostało tak skonstruowane, żeby spełniało oczekiwania każdego dyrektora IK. Nie tylko długoletniego szefa, ale także osoby dopiero wchodzącej w środowisko instytucji kultury. Z tego powodu Część I to informacje o tym jak powołuje się, łączy czy przekształca IK. Jaki jest podział placówek i jakie są podstawy prawne jej funkcjonowania. Wiele miejsca poświęcono organom IK w tym: osobie dyrektora (zasadom powoływania i odwoływanie) dyrektora IK oraz zastępcom (z podziałem czy jest to dyrektor samorządowej instytucji kultury państwowej instytucji kultury), kwestii pełnomocnictw, zasad działania organów doradczych takich jak np. rada muzeum, kolegium doradcze, rada powiernicza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 35 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 1)
(Onepress Exclusive)
Poprzednie wydania pt.: Psychologia szefa : szef to zawód.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompletny zestaw narzędzi służących wspieraniu i rozwojowi ludzi. Ten praktyczny i wyczerpujący przewodnik opisuje większość sytuacji coachingowych, dostarczając przydatnych ćwiczeń, modeli i schematów. Przeprowadza szczegółowo przez cały proces: od nawiązania relacji coachingowej z klientem, przez określenie jego potrzeb, wybór właściwego narzędzia i rozwiązanie problemu lub konfliktu, wzmocnienie pewności siebie i usprawnienie działania klienta, po udoskonalenie stylu przywódczego i planowanie przyszłości. Odpowiada także na wyzwania współczesności, oferując coaching rozwoju kobiet i pracowników organizacji w okresie zmian. Przydatne, praktyczne wskazówki i wyjaśnienia stanowią dodatkowe wsparcie dla coachów, dzięki którym mogą sami się rozwijać i odnosić sukcesy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Kompendium wiedzy z zakresu źródeł, metod i instrumentów kształtowania struktury kapitału współczesnego przedsiębiorstwa.
Publikacja napisana została z myślą o dostarczeniu Czytelnikowi fundamentalnej wiedzy na temat możliwości kształtowania krótkoterminowych decyzji finansowych i ich wpływu na realizację celów gospodarki finansowej przedsiębiorstwa. W książce przedstawiono zagadnienie gospodarki finansowej w kontekście bieżących decyzji finansowych, zaprezentowano instrumenty finansowe umożliwiające przedsiębiorstwu pozyskanie środków na pokrycie bieżących potrzeb finansowych. Wyjaśniono problematykę zarządzania składnikami majątku obrotowego, ze wskazaniem na współczesny wymiar polityki kredytowej przedsiębiorstwa, przedstawiono strategie finansowania przedsiębiorstwa w kontekście zarządzania kapitałem obrotowym netto, jak również omówiono zagadnienie płynności finansowej. Analizie poddano również istotę oraz rodzaje ryzyka operacyjnego działalności przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elastyczne zarządzanie czasem / Izabela Krejca-Pawski. - Warszawa : Edgard, 2017. - 231 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Samo Sedno)
Na okładce podtytuł: dla aktywnych i zapracowanych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 [Magazyn] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych : na żywo i online / Przemysław Kutnyj. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 197 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Czy wystąpienia publiczne mogą być pomocne w dotarciu do prawdy o sobie i swojej autentyczności? Przemysław Kutnyj, autor książki Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych, udowadnia, że tak, jeśli tylko zadbamy o dobrą komunikację. Dobrą, to znaczy taką, która uwzględnia ideały klasycznej retoryki: prawdę i uczciwość. Autor pokazuje, że przemowy publiczne to rzemiosło, które może opanować każdy.Książka ma charakter kompendium, które kompleksowo, krok po kroku pomoże przygotować wystąpienie publiczne. Przemysław Kutnyj porusza kwestie językowe, stylistyczne, jak również te dotyczące stresu na poziomie profesjonalnego treningu mentalnego. Omawia także zagadnienia związane z mową ciała i emisją głosu. Ze wskazówek zawartych w poszczególnych rozdziałach skorzystają wszyscy ci, którzy na co dzień borykają się z trudnościami w przygotowaniu i wygłoszeniu prezentacji tak, aby była ona naturalna i przystępna.Książka prezentuje rzetelną wiedzę oraz techniki przydatne w rozwijaniu umiejętności mówcy. Zawiera ciekawe studia przypadków, ćwiczenia, wiele inspiracji oraz obszerną część poświęconą storytellingowi.Publikacja jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcieliby przemawiać publicznie, również w formie webinarów czy w innych formach prezentacji w internecie. To tytuł dla tych, którzy pragną udoskonalić swój warsztat mówcy o konkretne narzędzia i szukają sposobu, by jasno wyrażać myśli i skuteczniej osiągać cele zawodowe oraz prywatne z poszanowaniem innych ludzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Les compétences du 21e siécle.
Autor w ciekawy sposób prezentuje pełną złożoność zjawisk, które obecnie zachodzą w coraz bardziej zautomatyzowanym świecie biznesu: zmian gospodarczych, technologicznych i społecznych, oraz podpowiada, jakie działania można podjąć, aby za tymi zmianami nadążyć i odnaleźć się w nieustannie ewoluującej rzeczywistości. Kluczową rolę Jérémy Lamri przypisuje kształtowaniu nowych kompetencji. Umiejętności, które gwarantują sukces zawodowy w XXI w., różnią się znacznie od tych, które były pożądane jeszcze niedawno. Podczas gdy profesjonaliści XX w. stosowali tzw. kompetencje rutynowe, ostatnie dwie dekady pokazały, że wzrosło zapotrzebowanie na umiejętności interakcji i analizy. Pracodawcy cenią obecnie osoby potrafiące się uczyć i adaptować do nowych ról w organizacji, kreatywne i wykazujące inicjatywę. W obliczu szybkości i różnorodności informacji, aby osiągać ponadprzeciętne rezultaty, powinniśmy nauczyć się efektywnej komunikacji oraz sprawnej pracy zespołowej. Autor nakreśla kierunek działania, który ułatwi zarówno pracownikom, jak i pracodawcom sprostać wyzwaniom XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej