Python (język programowania)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Główny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Oddział dla Dzieci "Tajemniczy Ogród"
(3)
Filia nr 7
(1)
Filia nr 3
(1)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 4
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Chounlamany-Turalska Natalia
(1)
Kowalik Małgorzata (ekonomia)
(1)
Marston Mick
(1)
McManus Sean (1973- )
(1)
Piechaczek Szymon
(1)
Reitz Kenneth
(1)
Richardson Craig
(1)
Schlusser Tanya
(1)
Scott Marc
(1)
Wiszniewski Michał (programista)
(1)
Wołczyk Krzysztof
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Młodzież
(3)
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
6-8 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(2130)
Rodzina
(1096)
Tajemnica
(903)
Miłość
(875)
Przyjaźń
(833)
Python (język programowania)
(-)
Relacje międzyludzkie
(817)
Polska
(651)
II wojna światowa (1939-1945)
(638)
Śledztwo i dochodzenie
(634)
Historia
(624)
Zabójstwo
(608)
Pisarze polscy
(586)
Policjanci
(453)
Dzieci
(437)
Wojsko
(434)
Sekrety rodzinne
(433)
Zwierzęta
(422)
Żydzi
(418)
Małżeństwo
(415)
Magia
(401)
Życie codzienne
(384)
Relacja romantyczna
(372)
Filozofia
(365)
Nastolatki
(360)
Język polski
(357)
Trudne sytuacje życiowe
(356)
Rodzeństwo
(346)
Osoby zaginione
(341)
Uczucia
(332)
Polacy za granicą
(311)
Wybory życiowe
(302)
Dziennikarze
(289)
Władcy
(268)
Arystokracja
(265)
Boże Narodzenie
(263)
Matki i córki
(263)
Przestępczość zorganizowana
(260)
Sztuka
(257)
Politycy
(255)
Kultura
(252)
Wojna 1939-1945 r.
(252)
Park Solankowy (Inowrocław)
(250)
Uprowadzenie
(239)
Aktorzy polscy
(231)
Dziewczęta
(229)
Psy
(212)
Polacy
(210)
Seryjni zabójcy
(208)
Duchowieństwo katolickie
(207)
Uczniowie
(207)
Polityka
(206)
Lekarze
(203)
Teatr polski
(197)
Zemsta
(196)
Mężczyzna
(187)
Szlachta
(186)
Wychowanie w rodzinie
(181)
Rody
(180)
Wojna
(179)
Pisarze
(178)
Podróże
(172)
Poszukiwania zaginionych
(172)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(170)
Poeci polscy
(170)
Ludzie a zwierzęta
(168)
Wsie
(162)
Prywatni detektywi
(161)
PRL
(160)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(159)
Zabójstwo seryjne
(158)
Koty
(157)
Powstanie warszawskie (1944)
(156)
Słownik polski
(154)
Dziecko
(151)
Nauka
(148)
Ojcowie i córki
(148)
Matematyka
(144)
Śmierć
(142)
Demony
(141)
Chłopcy
(138)
Gry i zabawy umysłowe
(138)
Psychologia
(138)
Holokaust
(136)
Przyroda
(136)
Ruch oporu
(136)
Młodzież
(135)
Polityka międzynarodowa
(135)
Pamiętniki polskie
(133)
Samorealizacja
(133)
Kucharstwo
(131)
Samotność
(130)
Fizyka
(129)
Napoleon I (cesarz Francuzów ; 1769-1821)
(129)
Szczęście
(129)
Zakochanie
(129)
Spisek
(127)
Ludzie bogaci
(126)
Dziadkowie i wnuki
(124)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(124)
Religia
(122)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004.438 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(O'Reilly)
Tytuł oryginału: The hitchhiker's guide to Python : best practicles for development.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce również ISBN oryg.
Książka przeznaczona jest dla dzieci od 10 lat i ich rodziców. Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy kiedyś udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę? Zbudowaliście pałac w mgnieniu oka? Zaprojektowaliście własną, zmieniającą kolory podłogę do tańca disco? W książce Nauk programowania z Minecraftem zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona, bezpłatnego języka używanego przez miliony zawodowców i początkujących programistów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.045 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: A beginner's guide to coding. Na okładce: Baw się i ucz ze Scratchem i Pythonem.
Marzysz o tworzeniu własnych gier komputerowych? Chcesz wydać polecenie swojemu komputerowi, by odparł atak latających robotów? Czas zacząć naukę programowania! Dowiedz się: jak stworzyć kosmiczną grę, jak zaprogramować złudzenie optyczne, jak wydawać polecenia gadającym duszkom. To proste wprowadzenie w świat kodowania pomoże ci poznać języki programowania: Scratch i Python.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej