Socjoterapeuci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Główny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Filia nr 12
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(4713)
6-8 lat
(3001)
Niewidomi
(2847)
Młodzież
(2236)
0-5 lat
(2095)
Socjoterapeuci
(-)
9-13 lat
(1535)
Szkoły wyższe
(1439)
14-17 lat
(777)
Dorośli
(263)
18+
(73)
Niedowidzący
(69)
Rodzice
(64)
Szkoły podstawowe
(63)
Szkoły ponadgimnazjalne
(60)
Szkoły średnie
(40)
Nauczyciele
(26)
Studenci
(22)
Licea
(17)
Bibliotekarze
(14)
Gimnazja
(14)
Lekarze
(14)
Technikum
(12)
Bibliografowie
(11)
Psycholodzy
(10)
Logopedzi
(7)
Pedagodzy
(7)
Przedszkola
(7)
Szkoły ponadpodstawowe
(7)
Szkoły zawodowe
(7)
Słabowidzący
(7)
Klasa 3.
(6)
Psychoterapeuci
(6)
Szkoły policealne
(6)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(5)
Klasa 1.
(5)
Menedżerowie
(5)
Przedsiębiorcy
(5)
Rolnicy
(5)
Fizjoterapeuci
(4)
Grafika polska
(4)
Klasa 1
(4)
Klasa 3
(4)
Klasa 5.
(4)
Kobieta
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Nauczyciele przedszkoli
(4)
Niewidoni
(4)
Poziom podstawowy
(4)
Pracownicy socjalni
(4)
Prawnicy
(4)
8-13 lat
(3)
9-13
(3)
Dla małych dzieci
(3)
Farmaceuci
(3)
Klasa 2.
(3)
Klasa 6
(3)
Literatura polska
(3)
Myśliwi
(3)
Nauczyciele języka polskiego
(3)
Pracownicy samorządowi
(3)
Psychiatrzy
(3)
Szkoły specjalne
(3)
Terapeuci
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
Zootechnicy
(3)
Adwokaci
(2)
Architekci
(2)
Asesorzy
(2)
Biegli sądowi
(2)
Chorzy
(2)
Chłopcy
(2)
Dziecko niewidome
(2)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(2)
Klasa 2
(2)
Klasa 5
(2)
Klasa 6.
(2)
Klasa 7
(2)
Klasa 7.
(2)
Kobiety
(2)
Kosmetolodzy
(2)
Kosmetyczki i kosmetycy
(2)
Leśnicy
(2)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura angielska
(2)
NIewidomi
(2)
Nastolatki
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Poziom zaawansowany
(2)
Poziom średniozaawansowany
(2)
Pracownicy
(2)
Programiści
(2)
Proza
(2)
Przynależność kulturowa Literatura polska
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Radcy prawni
(2)
Uczniowie szkół średnich
(2)
Ukraińcy
(2)
Urzędnicy
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Młodzież
(1)
Psychoterapia
(1)
Socjoterapia
(1)
Gatunek
Program wychowawczo-profilaktyczny
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
W poradniku Czytelnik znajdzie teksty dotyczące diagnozy w socjoterapii wraz ze wskazaniem narzędzi do jej przeprowadzenia oraz ewaluacji, jakże istotnej z punktu prowadzenia oddziaływań socjoterapeutycznych. Ponadto znajdzie w niej trzy niezależne programy zajęć dla dzieci i młodzieży przejawiających trudności w zakresie rozwiązywania konfliktów, wyrażaniu emocji oraz mających nieadekwatną samoocenę. Pierwszy z programów autorstwa Elżbiety Chwałek – „Ja wśród innych”, program socjoterapeutyczny dla dzieci w wieku przedszkolnym – przeznaczony jest dla tej grupy dzieci, które mają trudności w wyrażaniu swoich emocji w sposób akceptowany społecznie i wolny od zachowań agresywnych. Kolejny program, którego autorką jest Anna Łuszczak – „Jestem wartościowym człowiekiem”, dotyczy budowania poczucia własnej wartości u dzieci w wieku 11–12 lat. Adresowany jest do wychowanków jednego ze Środowiskowych Ognisk Wychowawczych, jego celem jest pomoc dzieciom o zaniżonym poczuciu własnej wartości poczuć się lepiej w różnych sytuacjach życiowych, m.in. być asertywnymi, zrozumieć, jak wiele w naszym życiu zależy od nas samych, poznać swoje mocne strony i zrozumieć, że posiadanie słabszych stron nie jest niczym złym, zaakceptować je, poznać wartości ważne w życiu człowieka i nauczyć się kierowania nimi, nauczyć się szacunku do samego siebie, przekonać się o swoich prawdziwych możliwościach. Jako ostatni został zamieszczony program socjoterapeutyczny „Energetyczna akcja – reakcja”. Autorski program socjoterapeutyczny wspomagający rozwój umiejętności radzenia sobie z konfliktami dla młodzieży gimnazjalnej prezentującej zachowania agresywne i autoagresywne, którego autorkami są Anna Stania-Skalska oraz Ewa Stania-Tomczak. Celem programu dla młodzieży gimnazjalnej była zmiana niewłaściwych stylów radzenia sobie z konfliktami, a więc minimalizacja postaw agresywnych oraz destrukcyjnych młodego człowieka i zamiana ich na konstruktywne style rozwiązywania konfliktów, przejawiające się w postaci zachowań pożądanych i akceptowanych społecznie. Istotnym założeniem stał się także szeroko pojęty rozwój osobisty każdego z uczestników zajęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej