Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Główny
(1)
Forma i typ
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Pawłowicz Beata (1965- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Mit
(1)
Psychologia
(1)
Samopoznanie
(1)
Stereotyp
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Ta książka jest niczym gra komputerowa - pokonując 14 jej poziomów, czyli czytając tyle właśnie rozdziałów, poznasz 14 mitów współczesnej kultury. Kultury konsumpcyjnej. Te mity - wbrew temu, co wmawiają nam spece od reklamy, marketingu i PR - nie są drogą do szczęścia. Zwodzą nas i prowadzą w ślepe, życiowe uliczki. Dlatego razem z autorami i bohaterami tej książki, którzy dzielą się z czytelnikami swoimi życiowymi doświadczeniami, warto się zastanowić, czy naprawdę wszystko, co ważne można kupić za pieniądze? Czy najważniejsze jest to, by zajmować się sobą, albo mieć modne pasje? Czy kobiety są już w pełni wyemancypowane, a za to mężczyźni całkiem do niczego? Czy to mity każą nam wierzyć, że nic nie musimy robić, bo i tak "wszystko będzie dobrze"? Albo, że wiecznie będziemy evergreen? Mitem może okazać się także, to w co wszyscy do niedawna wierzyliśmy, że stawiając na Wewnętrzne Dziecko, robimy najlepszą życiową inwestycję. Mitem może okazać się także to, że dla bycia nowoczesnym człowiekiem, wystarczy mówić o tolerancji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej