Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Główny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Filia nr 7
(1)
Filia nr 3
(1)
Autor
Hingston Peter
(1)
Perek Marzena
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Wielka księga marketingu / Peter Hingston ; tł. Marzena Perek. - Kraków : "Signum", 1992. - 241, [3] s. : il., fot., wykr. ; 21 cm.
(Wprowadzenie do Biznesu)
Oryg. : "The greatest sales and marketing book" 1989 Indeks
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 [Magazyn] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej