Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(157)
Wolne Lektury
(1)
Forma i typ
E-booki
(158)
Proza
(1)
Autor
Praca zbiorowa
(158)
Martynowicz Dariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(135)
Kraj wydania
Polska
(157)
Język
polski
(157)
Gatunek
Opowiadania i nowele
(1)
158 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2014
Forma i typ
Co składa się na interakcje: kobieta – mężczyzna i pracodawca – pracownik? Jak budować trwałe relacje, tak by tworzyć organizację opartą na zaufaniu i współpracy, a przy okazji motywować siebie i innych? O tym rozmawiałem z Mateuszem Grzesiakiem, coachem, wykładowcą, który podpowiada, jak rozwijając siebie, stale odnosić sukcesy. W kwietniowym numerze kolejny odcinek cyklu Magdaleny Kozłowskiej, która pisze o ważnej roli działów HR i rewolucyjnych pomysłach na poszukiwanie pracowników, także tych odpowiedzialnych za procesy human resources. Publikujemy również fragment dyskusji zorganizowanej przez redakcję miesięcznika „Benefit” na temat roli działów HR i PR w komunikacji wewnętrznej. Do rozmowy zaprosiliśmy Małgorzatę Bartler, dyrektor Departamentu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Play, oraz dr. Dariusza Tworzydło, prezesa zarządu Exacto i współorganizatora Kongresu Profesjonalistów PR. Jako nowość proponujemy Państwu dział: Sport to zdrowie. Ponieważ dużo miejsca w naszej gazecie poświęcamy motywacji i zaangażowaniu, jestem przekonany, że wiosenne przejażdżki rowerowe – nawet krótkie – dla wielu pracodawców mogą się stać ciekawym elementem wspierającym budowanie relacji w zespołach, a także sposobem na poszukiwanie nowej energii u pracowników. Zdrowi, wypoczęci i naładowani pozytywnymi emocjami ludzie to klucz do sukcesu naszych przedsięwzięć, dlatego już dziś zachęcam wszystkich – zostawmy samochody na parkingach i przesiądźmy się na rowery! Zapraszam do lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2014
Forma i typ
Szczęśliwy pracownik to wyzwanie dla wielu szefów. Dlaczego szefowie powinni starać się o to, by pracownicy w zespołach byli szczęśliwi? Zadanie szefa nie polega przecież na realizowaniu marzeń pracowników ani spełnianiu ich pobożnych życzeń. I tak, i nie. Okazuje się, że kiedy szefowie angażują się w pracę ludzi w zespołach, kiedy okazują im zainteresowanie, pracownicy czują się lepiej, wiedząc, że ich praca jest ważna i ma znaczenie. To przekłada się na zadowolenie z pracy, życia i w konsekwencji przynosi lepsze efekty niż przysłowiowe przykręcanie śruby. O zadowoleniu pracowników, zaangażowaniu i budowaniu zespołów w tym miesiącu opowiada Brian Tracy, który niedawno był w Polsce, o szczęśliwych pracownikach natomiast pisze Grzegorz Filipowicz. Zapraszam do lektury tekstów publikowanych na łamach „Benefitu" oraz archiwalnych tekstów, które ukazały się do tej pory w 29 numerach naszego miesięcznika. Wszystkie możecie Państwo znaleźć na naszej stronie internetowej www.miesiecznik-benefit.pl. Zapraszam do lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2014
Forma i typ
Lato to czas wyjazdów, zarówno za miasto, na przykład rowerem, jak i tych zagranicznych. Pracodawcy, doceniając pracę swoich zespołów, mogą nagrodzić ich za wyniki właśnie w takiej postaci – finansując pracownikom część lub całość wypoczynku. Lektura czerwcowego „Benefitu” będzie dla Państwa okazją do zapoznania się z tekstami na temat finansowania przez pracodawcę wyjazdów zagranicznych. Mimo wzrastających temperatur i nadchodzących wakacji nie ustajemy w dostarczaniu Czytelnikom ciekawych tekstów o motywacji, rozwoju i pracy. W tym numerze publikujemy interesującą rozmowę z prof. Andrzejem Bliklem, który mówi o tym, jak motywować pracowników godnościowo, jak zarządzać ich czasem i energią, tak aby cała organizacja zyskiwała, a nie traciła – zarówno czasu, jak i pieniędzy. Jak zwykle, spora dawka inspiracji i motywacji dla wszystkich, którzy chcą się uczyć i naśladować ludzi sukcesu. Ale to nie wszystko! Warto się uczyć nie tylko od innych, ale także od siebie – obserwując świat i kryzysy, które wpływają na nasze doświadczenia. Wszystkich, którzy wkrótce rozpoczynają urlopy, zachęcam do lektury „Benefitu” przez naszą stronę internetową www.miesiecznik-benefit.pl oraz przez profil na Facebooku. Zapraszam do lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2014
Forma i typ
Jakich pracowników zatrudniać? Czy lepiej pracować z ludźmi wewnątrzsterownymi, czy może zewnątrzsterownymi, z pracownikami bezkrytycznie podporządkowanymi organizacji, którzy nie mają własnego zdania, czy z niesubordynowanymi wizjonerami, którzy tworzą nieszablonowe projekty i potrafią je brawurowo wcielać w życie, zjednując sobie aprobatę menedżerów? W naszych firmach coraz częściej będą się ścierać nowe i stare pokolenia pracowników, i to nie tylko poglądami, ale także stylem życia i filozofią pracy. Z pewnością coraz częściej w działach HR będziemy słyszeć o nowych wyzwaniach w związku z zarządzaniem pracownikami z pokolenia Y, o których tym razem na łamach „Benefitu” pisze Mateusz Grzesiak. W miesięczniku możecie Państwo przeczytać, jak budować lojalność i zaangażowanie zespołu motywując pracowników za pomocą nowoczesnych technik i narzędzi, wśród których coraz większą rolę odgrywają benefity. W lipcu Ewa Foley mówi o użyteczności, która motywuje ją do działania. Tak rozumiana motywacja jest niewątpliwie wartością uniwersalną, ważną dla wielu z nas. Pragniemy być użyteczni, zauważani, doceniani, w przeciwnym razie nasze życie traci sens, a my zatracamy chęć do działania. Zachęcam Państwa do czytania miesięcznika „Benefit” również w czasie wakacji. Jesteś
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2014
Forma i typ
Jak pracować, kiedy inni są na urlopie? Przecież to, że wielu z nas odpoczywa, nie oznacza, że w naszych firmach jest mniej pracy. W tym miesiącu podpowiadamy, jak planować czas w zespołach przed urlopem i po powrocie z wakacji. W sierpniu zaczynamy nowy cykl na temat employer brandingu. Mamy świadomość ciągle zmieniającego się rynku pracy – coraz częściej pracownicy przed podjęciem decyzji zawodowych chcą wiedzieć, jak pracuje się u przyszłego pracodawcy. A źródłem informacji są obecni i byli pracownicy, partnerzy oraz klienci firmy. Warto powalczyć o dobrą opinię – employer branding to sposób na skuteczne przyciąganie talentów i zatrzymywanie ich w organizacji. Coraz częściej nasi czytelnicy sugerują, że programy medyczne, sportowe i kafeteria to już standard w motywowaniu pracowników. Czekacie Państwo na nowe benefity, świeże i nietuzinkowe spojrzenie na motywowanie ludzi, z którymi pracujecie i tworzycie projekty biznesowe. Staramy się sprostać tym oczekiwaniom, dlatego też zachęcam do lektury tekstów na temat motywacji i rozliczania benefitów. Zapraszam do lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2014
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 68-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2014
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 68-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2014
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 68-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2014
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str. W tym numerze m.in.: ● Rekuperacja dla początkujących, ● Izolacja dachów płaskich, ● Szafki i schowki w łazience.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2014
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2014
Forma i typ
Wydajemy sześć numerów w roku. Tematyka pisma obejmuje wszystkie etapy procesu budowlanego. Artykuły zamieszczane są w odpowiednich działach: wnętrza, budowa, instalacje, ogrody. Piszemy m.in. o najnowszych materiałach i technologiach budowlanych, instalacjach elektrycznych, grzewczych, klimatyzacji i wentylacji. Stałe miejsce w czasopiśmie mają tematy związane z urządzaniem i wyposażaniem wnętrz. Poruszamy także tematy związane z projektowaniem i pielęgnacją ogrodów przydomowych. Prezentujemy również nowe produkty pojawiające się na rynku. Mocną stroną pisma jest zamieszczanie przeglądów rynkowych produktów (w każdym wydaniu po kilka). Są to szczególnie cenne materiały dla czytelnika, bo prezentują ofertę wielu producentów (można porównać ceny, parametry itp.). Atutem pisma jest przystępny i zrozumiały język prezentowanych artykułów oraz bogata i atrakcyjna szata graficzna, efektowna, oryginalna okładka i nowe, bardziej czytelne logo. Autorami artykułów są dziennikarze świetnie znający branżę budowlaną i wnętrzarską, a także osoby zawodowo związane z branżą budowlaną i instalacyjną, inżynierowie i projektanci. Redakcja współpracuje również z kilkoma stowarzyszeniami branżowymi, np. Stowarzyszeniem na Rzecz Systemów Ociepleń, Polskim Stowarzyszeniem Gipsu, Stowarzyszeniem Producentów Wełny Mineralnej Szklanej i Skalnej oraz Stowarzyszeniem Polska Wentylacja. Magazyn ukazuje się od 2003 roku. Nakład czasopisma to 15 tys. egzemplarzy, objętość – 60-100 str.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2013
Forma i typ
Na przełomie stycznia i lutego 2013 roku zapytaliśmy Państwa, co sądzicie na temat naszego miesięcznika. Badanie przeprowadziła firma TNS Polska. Okazało się, że w zdecydowanej większości odbiorcy miesięcznika „Benefit” oceniają go pozytywnie – zarówno szata graficzna, jak i częstotliwość ukazywania się magazynu, dobór tekstów i tematyka oraz zawartość merytoryczna uzyskały przewagę ocen 4 i 5 na 5-stopniowej skali. 96 proc. ankietowanych zgodziło się ze stwierdzeniem, że „miesięcznik jest ciekawy, dobrze się go czyta”, 85 proc. – że „dzięki informacjom zawartym w miesięczniku poszerza swoją wiedzę w zakresie zarządzania i sposobów motywowania pracowników”, 68 proc. – że „artykuły zawarte w miesięczniku »Benefit« inspirują do wdrażania nowych rozwiązań w zakładzie pracy”–n. Najbardziej interesującymi zagadnieniami poruszanymi na łamach miesięcznika są dla ankietowanych: tematy dotyczące motywacji, aspekty prawne i tematy związane z rekrutacją. Z badania dowiedzieliśmy się, że nasz miesięcznik jest już rozpoznawalny w Państwa środowisku. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zagadnień, które Państwa interesują, jest więcej, dlatego wszystkich, którzy chcą się z nami podzielić uwagami i propozycjami tematów, jakie powinniśmy poruszać na łamach naszego pisma, zapraszam do przesyłania listów na adres: redakcja@miesiecznik-benefit.pl. Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w naszym badaniu. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2013
Forma i typ
W kwietniu zapraszam Państwa do przeczytania wywiadu z Mateuszem Kusznierewiczem, mistrzem świata i medalistą olimpijskim w żeglarstwie. Mateusz opowiada o swojej pracy i dążeniu do sukcesu, o upadkach i wzlotach oraz motywowaniu i pracy zespołowej. Drodzy Czytelnicy W tym numerze polecam także tekst Joanny Kłosowskiej na temat benefitów, w którym autorka zachęca wszystkich, którzy chcą wdrażać w firmach programy motywacyjne, do ich przetestowania, tak jak się wypróbowuje samochody podczas „jazdy próbnej”. Praca nadaje sens naszemu życiu. Zwłaszcza wtedy, gdy robimy to, co lubimy. Ale bywa, że na skutek nadmiaru obowiązków i wyzwań zawodowych czujemy się przepracowani. Warto zachować umiar w sferze zawodowej – w dłuższej perspektywie bowiem przepracowywanie się wpływa negatywnie na jakość naszej pracy. Więcej na ten temat w tekście Olgi Marek, która pisze, że wypoczęty pracownik osiąga zdecydowanie więcej. Życzę miłej lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2013
Forma i typ
W maju prezentujemy Państwu wywiad z pierwszym premierem III RP, dziś doradcą prezydenta RP – Tadeuszem Mazowieckim. Rozmowa dotyczy spraw dzisiejszych, ale także i tych z przeszłości, z okresu wielkich zmian, jakie przeżywała Polska w 1989 r. Tadeusz Mazowiecki mówi m.in. o tym, co motywowało Polaków kiedyś i jakie są obecnie nasze motywacje i cele. W niniejszym numerze miesięcznika zamieściliśmy również tekst Roberta Reinfusa o mitach motywowania za pomocą premii finansowych oraz tekst dr. Kazimierza Sedlaka, który pisze o koncepcji Total Rewards, którą opracowano z początkiem XXI wieku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Specjalistów ds. Wynagradzania. Autorzy tej koncepcji wyodrębnili pięć głównych składowych wynagrodzenia. Koncepcja łącznych korzyści z pracy znacznie poszerza tradycyjne rozumienie terminu „wynagradzanie”. Wzbogaca je, m.in. o takie składowe, jak działania zmierzające do budowania równowagi między życiem zawodowym i prywatnym czy przekazywanie pracownikom wyrazów uznania. Autorzy koncepcji zwracają w ten sposób uwagę na to, że proces wynagradzania to znacznie więcej niż tylko wypłacanie pensji. Zapraszam do lektury Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2013
Forma i typ
Sztuka wpływania na otoczenie to umiejętność, którą chciałby posiąść niejeden menedżer, sprzedawca czy HR-owiec. Co robić, by inni nas słuchali albo jeszcze lepiej – by mieć wpływ na decyzje, które podejmują inni? O tym mówił dr Robert Cialdini, który niedawno gościł z wykładem w Polsce. Cialdini na każdym kroku podkreśla, że wpływanie na innych powinno być etyczne. Co więcej, aby odnieść w tej dziedzinie sukces, w trakcie interakcji należy wykorzystywać okoliczności, które kształtują rzeczywistość najbliższą naszemu rozmówcy. O etyce w praktyce pisze także Danuta Malczewska. Dr Kazimierz Sedlak w drugiej części tekstu dotyczącego przyszłości wynagradzania pisze o komunikacji, która jest kluczowym elementem strategii Total Rewards. W czerwcu publikujemy też drugą część kontrowersyjnego tekstu Roberta Reinfussa na temat mitów o premiach. Tym razem autor podpowiada, czym zastąpić premie. Być może zainteresują Państwa propozycje przedstawione przez Roberta Reinfussa. A jeśli te argumenty nie przekonają Państwa, to być może sami znajdą Państwo sposób na efektywne nagradzanie i motywowanie pracowników. Za chwilę lato i wakacje – czas odpoczynku i relaksu. Miesięcznik „Benefit” będzie cały czas pojawiać się dla Państwa. Wszystkich zapraszam do czytania naszego miesięcznika także w formie elektronicznej. Na naszej stronie internetowej www.miesiecznik-benefit.pl można bezpłatnie pobrać wszystkie numery magazynu. Dodatkowo są także one dostępne bezpłatnie w księgarni internetowej www.e-bookowo.pl/benefit Zapraszam do lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny http://www.miesiecznik-benefit.pl/
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2013
Forma i typ
Wystąpienia publiczne są dla wielu z nas codziennym wyzwaniem – prezentacje projektów, raportów, planów, wystąpienia przed zarządem czy pracownikami. Co robić, by uczestnicy spotkań słuchali nas z zainteresowaniem? Jak to robią ludzie w telewizji? O tym rozmawiam z Tomaszem Kammelem, którego znacie Państwo właśnie ze szklanego ekranu. W wywiadzie, który publikujemy w tym miesiącu, kilka słów także o motywacji i motywowaniu publiczności. Zwracam również uwagę Państwa na tekst Sylwii Rębisz, która podpowiada, jak informować pracowników o benefitach, oraz artykuł Anny Celińskiej, która wyjaśnia, jakich zmian można dokonywać w regulaminie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Dla tych, którzy zajmują się rozliczaniem wypoczynku pracowników, publikujemy tekst dotyczący możliwości (do)finansowania wypoczynku pracowników przez pracodawcę. Zachęcam Państwa do lektury naszego miesięcznika w czasie wakacji. Wszystkie numery „Benefitu” są dostępne bezpłatnie do pobrania na stronie www.miesiecznik-benefit.pl Życzę miłej lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2013
Forma i typ
Benefity w Polsce są znane od kilku lat, ale umiejętność stosowania ich razem z systemami finansowego wynagradzania za pracę jest jeszcze daleka od wzorców, jakie znamy z krajów Europy Zachodniej czy ze Stanów Zjednoczonych. Wielu pracodawców wie, że nowoczesne wynagradzanie za pracę to nie tylko pieniądze. Systematycznie rośnie w naszym kraju zainteresowanie benefitami, które pracodawcy w szerokim wachlarzu oferują swoim pracownikom, by dowartościować ich pracę. Czasem jest też tak, że to my, Polacy, wyznaczamy nowe kierunki w zakresie rozwoju benefitów. W sierpniowym numerze wywiad z Tomkiem Józefackim z Benefit Systems SA, który mówi o rynku pracy wspieranym przez benefity, a także wywiad z ekonomistą i głównym doradcą ekonomicznym PwC Polska, prof. Witoldem Orłowskim, o liderach na rynku pracy, promowaniu talentów i motywowaniu stosowanym przez ekonomistę. Jak co miesiąc, publikujemy teksty o motywowaniu, rozwoju, pracy, ale także o tym, jak rozliczać benefity. Paweł Celiński pisze o finansowaniu wypoczynku dla pracowników i ich rodzin. Wszystkim, którzy latem szukają inspiracji, polecam tekst Danuty Malczewskiej, która opowiada o tym, jak motywacja rodzi się z potrzeb. Życzę miłej lektury. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2013
Forma i typ
Koniec lata to czas powrotu do pracy i do codziennych obowiązków. Na początku zazwyczaj trudno jest się zmobilizować do pracy i w związku z tym może też być ciężko zmotywować innych. Obecnie, w okresie planowania budżetów na następny rok, szczególnie przydatna może się okazać informacja o tym, jak pracownicy postrzegają systemy motywowania pracowników, które są stosowane w polskich firmach. W tym numerze publikujemy tekst Kingi Tapy z firmy Sedlak & Sedlak, która pisze o wynikach badania „Świadczenia dodatkowe w oczach pracowników w 2013 roku”. Znajdziecie w nim Państwo przegląd świadczeń dodatkowych oferowanych na polskim rynku oraz informacje o tym, co na ich temat myślą sami pracownicy, którzy na co dzień korzystają z benefitow. Zachęcam też Państwa do przeprowadzenia badań satysfakcji i zaangażowania pracowników w kontekście świadczeń pozapłacowych w Waszych organizacjach. Czy zastanawiali się Państwo, jakie są różnice w motywowaniu aktywizowaniu kobiet i mężczyzn? O tym, jak mobilizować kobiety, rozmawiam z Dorotą Warakomską, rzeczniczką Kongresu Kobiet. Jak co miesiąc, zapraszam do czytania „Benefitu” także w wersji elektronicznej, która jest dostępna na naszej stronie internetowej oraz do pobierania miesięcznika na smartfony i tablety. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2013
Forma i typ
Kiedy na Forum Ekonomicznym w Krynicy premier Donald Tusk ogłaszał koniec kryzysu w Polsce i opowiadał o tym, jak kryzys ogarnął cały świat i jak nasz kraj przeszedł przez czas recesji, oszczędzając wiele przedsiębiorstw, można było odnieść wrażenie, że to jest rzeczywiście zapowiedź początku końca. Uczestnicy – przedsiębiorcy i politycy – zastanawiali się, jak stworzyć nowy, pokryzysowy ład na etapie wychodzenia z recesji. Krótko trwały jednak dobre nastroje, bo następnego dnia premier ogłosił najnowsze pomysły na temat reformy OFE. Tak rozpoczęły się dyskusje o budżecie, pieniądzach pracodawców i pracowników. Natychmiast przypomniało mi się hasło najnowszego Kongresu Kadry – biznes tworzą ludzie. Pytanie, czy politycy jeszcze o tym pamiętają? W październiku w „Beneficie” ciekawe teksty, informacje o wielu wydarzeniach, na których warto być – zapowiedzi w miesięczniku. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rok wydania: 2013
Forma i typ
W pracy spędzamy średnio jedną trzecią część dnia. Nasze życie to droga od projektu do projektu, od wystąpienia czy raportu do nowego budżetu, ciągła wędrówka pod górę, często skazana na walkę z problemami. Co zrobić, by mimo niesprzyjających okoliczności czerpać radość z pracy? Jak diagnozować talenty w zespołach, tak by móc świadomie podejmować decyzje dotyczące zatrudniania i awansowania właściwych osób? Czy można z sukcesem wprowadzać zaplanowane zmiany w zespołach, bez obawy, że sytuacje kryzysowe zniweczą powzięte działania? Będzie można o tym przeczytać w listopadowym „Beneficie”. Jak co miesiąc, piszemy też o tym, jak motywować pracowników, jak rekrutować kandydatów na wolne stanowiska i jak rozwijać się w pracy. W listopadzie pierwszy raz na naszych łamach znajdziecie Państwo tekst Marka Skały, który od ponad dwudziestu lat pracuje w branży HR i szkoli pracowników z tego sektora. Jacek Babiel redaktor naczelny
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej