Gabryś-Barker Danuta
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
E-booki
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2481)
Hahn (rodzina)
(2369)
Kozioł Paweł
(2012)
Kotwica Wojciech
(795)
Kowalska Dorota
(665)
Gabryś-Barker Danuta
(-)
Kochanowski Jan
(490)
Konopnicka Maria
(426)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(276)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(266)
Hahn Theodor von (1788-1868)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(246)
Leśmian Bolesław
(244)
Słowacki Juliusz
(233)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(233)
Czaplowie (rodzina)
(207)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Kiss Jacek
(192)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(191)
Roberts Nora (1950- )
(191)
Chorąży Wojciech (1973- )
(190)
Czechowicz Józef
(188)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(180)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(178)
Steel Danielle (1947- )
(177)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(173)
Siemianowski Roch (1950- )
(167)
Popczyński Marcin (1974- )
(164)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(164)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Shakespeare William (1564-1616)
(155)
Kraszewski Józef Ignacy
(152)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(148)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(142)
Markiewicz Henryk (1922-2013)
(142)
Utta Mirosław
(141)
Baudelaire Charles
(140)
Christie Agatha (1890-1976)
(139)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Prus Bolesław
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Rolando Bianka
(131)
Lange Antoni
(126)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(124)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(124)
Mazurkiewicz Robert (1954- )
(124)
Lem Stanisław (1921-2006)
(123)
Domańska Joanna (1970- )
(122)
Strzałkowska Małgorzata (1955- ). ABC...uczę się!
(122)
Prus Bolesław (1847-1912)
(121)
Filipowicz Leszek (1967- )
(120)
Zimnicka Iwona (1963- )
(120)
Napierski Stefan
(119)
Szulc Andrzej
(118)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(115)
Fabianowska Małgorzata
(114)
Lenartowicz Teofil
(112)
Drewnowski Jacek (1974- )
(111)
Tuwim Julian (1894-1953)
(108)
Liebert Jerzy
(105)
Zarawska Patrycja (1970- )
(105)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(104)
King Stephen (1947- )
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Batorska Beata
(101)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(101)
Miłosz Czesław (1911-2004)
(101)
Mortka Marcin (1976- )
(100)
Mróz Remigiusz (1987- )
(98)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(94)
Braiter Paulina (1968- )
(93)
Goethe Johann Wolfgang von (1749-1832)
(93)
Kraśko Jan (1954- )
(93)
Rayzacher Maciej (1940- )
(93)
Asnyk Adam
(92)
Ersch Johann Samuel (1766-1828)
(91)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(91)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(91)
Furczyk Bożena (1970- )
(90)
Gruber Johann Gottfried (1774-1851)
(90)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Disney Walt (1901-1966)
(89)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Gawryluk Barbara (1957- )
(86)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
E-book
W koszyku
Monografia jest zbiorem artykułów poświęconych zagadnieniom współczesnej glottodydaktyki mających związek z wielojęzycznością, kształtowaniem kompetencji językowych w zakresie kilku języków oraz rozwijaniem kompetencji interkulturowej komunikacji. Zawarte w tomie analizy dotyczą zagadnień związanych z kompetencjami osoby wielojęzycznej, w szczególności jako osoby uczącej się, jej świadomości interkulturowej, efektywnej komunikacji, mobilności, realizacji życiowych celów. Podejmowana jest również problematyka nauczania wielojęzycznego, czynników determinujących powodzenie w realizacji efektów kształcenia, metod i materiałów dydaktycznych stosowanych w wielojęzycznej klasie.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Seria: Publikacje Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych (5), ISSN 2719-8065 Monografia zawiera teoretyczne i praktyczne rozważania na temat motywacji w edukacji językowej ukazanej przez autorów zarówno z perspektywy nauczającego i uczącego się w różnych grupach wiekowych, na różnych poziomach zaawansowania językowego, a tym samym w różnych kontekstach edukacji językowej: w szkole, na studiach neofilologicznych czy też niefilologicznych (lektoraty językowe). Całość zebranych tekstów podzielona została na trzy części tematyczne obejmujące pojęcie motywacji i czynników motywacyjnych w glottodydaktyce, motywację w różnych kontekstach edukacyjnych oraz zastosowanie nowych technologii w rozwijaniu motywacji w ujęciu praktycznym. Wybór tekstów powinien skłonić Czytelnika do refleksji nad tym czym jest motywacja, jakie czynniki na nią wpływają, jaką rolę odgrywa w jej kształtowaniu nauczyciel glottodydaktyk.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Seria: Publikacje Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych (6), ISSN 2719-8065 Książka jest zbiorem artykułów poświęconych sytuacji współczesnej glottodydaktyki, ze szczególnym uwzględnieniem warunków pandemicznych. Zawarte w tomie analizy dotyczą: presji, jakim podlega nauczyciel, oraz wypracowanych strategii radzenia sobie z nimi; postaw studentów i wykładowców wobec wyzwań, jakie stworzyło nauczanie zdalne; zagadnień odnoszących się do sfery afektywnej, związanych z brakiem autentycznych kontaktów społecznych; kształtowania relacji i dystansu, czyli tzw. bliskości interakcyjnej i interpersonalnej oraz barier afektywnych w komunikacji obcojęzycznej spowodowanych lękiem przed błędem językowym. Podejmowana jest również problematyka ograniczeń w zakresie rozwijania komunikacyjnych kompetencji językowych, kompetencji ogólnych, weryfikacji efektów uczenia się, kształcenia zawodowego tłumaczy oraz nowych możliwości, jakie stwarza wykorzystywanie komunikatorów, platform edukacyjnych, kursów MOOC, dostępnych narzędzi cyfrowych czy tradycyjnych podręczników, jak również możliwości tkwiących w zastosowaniu w praktyce edukacyjnej założeń neurodydaktyki czy prezentowaniu postawy otwartości w wymagającym nauczaniu CLIL.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej