132548
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. s. 210-215.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Spis treści: Słowo wstępne / Bogusław Śliwerski, Przesłanie pedagogiki serca na trzecie tysiąclecie / Maria Łopatkowa. I co teraz z tą miłością?… / Irena Conti Di Mauro. Pedagogika serca w XXI wieku / Bogusław Śliwerski. Szkoła i uczniowskie emocje / Stefan Mieszalski. Miłość od poczęcia… fenomenem pedagogiki serca - refleksje lekarza / Arkadiusz Kapliński. Przesłanki historyczne i współczesne wychowania emocjonalnego / Ludwik Malinowski. Podstawy filozoficzne pedagogiki serca oraz psychologiczna koncepcja człowieka Marii Łopatkowej / Joachim Paweł Glier. RETORYKA MIŁOŚCI… niedokończone dzieło Andrzeja Szczeklika… / Ewa Lewandowska-Tarasiuk. Serce w poezji Karola Wojtyły / Bolesław Taborski. Oblicza więzi / Olga Jauer-Niworowska. Samotność antytezą dzieciństwa czyli o kształtowaniu więzi ludzkiej jako bezcennego waloru człowieczeństwa / Małgorzata Jakubczak. Internet wyzwaniem dla człowieczeństwa… / Dominika Grodner. Dobre rytmy - związki muzyki z medycyną / Maciej Kierył. Rola uczuć w wychowaniu szkolnym / Magdalena Ostolska. Pedagogika pamięci i współczesna sztuka publiczna w otwartych przestrzeniach miejskich Europy / Halina Taborska. Historia Komitetu Ochrony Praw Dziecka - Prawa Dziecka do Miłości / Bibiana Mossakowska. Obraz i znaczenie rodziny wielopokoleniowej (na podstawie twórczości dla dzieci Anny Kamieńskiej) / Katarzyna Kasperkiewicz. Resocjalizacja na odległość / Andrzej Ziomek. Ogólnopolska Scena Prezentacji Artystycznych Realizacji (OSPAR) w APS - kreatywność w integracji - refleksje na dwudziestolecie / Mieczysław Sędzicki. Wybrane fragmenty wypowiedzi uczestników Jubileuszowej Konferencji, poświęconej Marii Łopatkowej w 85-lecie Jej Urodzin. Listy okolicznościowe.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej